Prodajne tajne

Stranice o prodaji i još puno toga…

Ljudi nisu glupi . Ako na kutiji proizvoda stoji jedno ( slika , sadržaj … ) , a unutra dobiju sasvim nešto drugo , taj proizvod će kupiti samo jednom . Kad nudite neki proizvod kupcu , jako lako se prepoznaje ako ga želite prevariti . Ako ga i prevarite , brzo će vam se vratiti u glavu .Skoro uvijek , ako je kupac zadovoljan proizvodom , odnosno dobio je ono što je platio , pohvaliti će se prijateljima ( bar  5 – 10 osoba ) . Samim tim otvaraju vam se novi kupci ukoliko trebaju proizvod . To se zove ” prirodna reklama” , odnosno preporuka , i najdjelotvorniji je oblik reklame . Ukoliko se kupac osjeća prevarenim , reći će to svim ljudima koje poznaje ( bar 50 – 100 osoba ) . U današnje informacijsko doba loš glas se još brže širi. Tu su forumi, društvene mreže, email… Također , kupac ocjenjuje i vaše poštenje kao osobe . U nevezanom razgovoru kupci često pokušaju otkriti nedosljednost , samo zato da ocijene dali ste poštena osoba .

Kako poboljšati sebe da bi bio pošteniji ? Uvijek napravite ono što ste obećali , dođite stranci u točno vrijeme . Treba biti u skladu sa svojim mislima i djelima . Ako ste u mislima pošteni , onda zračite poštenjem . Stranka to prepoznaje .

Najlakše ćete kontrolirati svoj jezik ukoliko govorite ono što i mislite .

Categories: Ključevi prodaje

Leave a Reply