Prodajne tajne

Stranice o prodaji i još puno toga…

Koliko vas je postavilo pitanje kakve nam to lijekove daje doktor . To se ne pita . Zašto ? Naravno , on je stručnjak i njemu se vjeruje . Da li vam kupci vjeruju ?

Koliko ste puta vidjeli stomatologa da vam reklamira pastu za zube , ili majstora koji reklamira sredstvo protiv kamenca . Pa , valjda oni znaju što je najbolje za naše zube / našu perilicu … Također , koliko poznatih osoba reklamira proizvode . Njima vjerujemo , oni imaju novca da uzmu što god hoće , i ako im je taj proizvod odličan, onda je i za mene dobar .
I brand ima svoju vjerodostojnost . Sigurno ćete teže prodati YSON televizor , nego SONY.
Nekad i države imaju svoju vjerodostojnost . Sjetite se njemačkih automobila prije 20-tak godina . Pa ti je ” švabo ” …. taj se nikad ne kvari ….Ili, koliko vjerujemo kineskoj robi ( iako se danas bar 70 % svega proizvodi u Kini , pa čak i Sony televizori ) ?
Grad sjedišta firme također daje vjerodostojnost . Više vjerujete firmi iz  Zagreba ,Rijeke , nego firmi iz Brđana Donjih .
Vjerodostojnost daju i mjesto objavljivanja reklama . Više vjerujemo reklamama sa HRT nego onima sa neke lokalne televizije , ili nekog besplatnog časopisa .
Pa i broj kupaca daje vjerodostojnost . Danas nitko ne sumnja u to da li je mobitel koristan , pa svako ga ima .

Kako postati vjerodostojan ? Ja to činim na način da izrežem reklame iz časopisa , ili još bolje , članke o proizvodu . Nekad znam pred strankom ići u precizne tehničke podatke ( nemojte pretjerati ) , tako da stranka zna da sam stručnjak ,odnosno stekne taj dojam. Također , vjerodostojnost daje i to da i vi sami koristite proizvod kojega nudite ( ako je dobar je za njega , onda je dobar i za mene ) . Ono najbitnije je da ,koji god podatak da dajete stranki , da je istinit.

Ponavljam , previše tehničkih podataka samo će vas udaljiti od stranke . Tu treba naći ravnotežu , i ovaj ključ prodaje koristiti samo kad se želi uspostaviti vjerodostojnost . Ako ga uvijek koristite , neće imati previše efekta , postati ćete naporan i dosadan trgovac ili prodavač.

Categories: Ključevi prodaje

Leave a Reply